Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

Insanity

2012.09.13. 19:50 Giozo

Mai napon ismételten egy Insanity gyakorlat volt soron. Kellően kifárasztott, s csak pár pihenést iktattam be plusszba. Holnapi nap fekvőtámaszos nap, Vasárnap húzódzkodás. Esetleg plusszba még lehet hogy lesz instanity.

Viszont a húzódzkodás eléggé stagnál, így visszalépek majd pár gyakorlatra, hogy erősödjenek a lemaradt terüeltek, főképp a vízszintes húzásra, és a fél húzódzkodásra.

És E héten 1 éve Fegyenc, éljen:). Amikor elkezdtem azon filóztam majd egy év múlva hol is fogok tartani, s miként fogok visszatekinteni az egészre. Nos hát örülök, hogy belevágtam, s a sikereket tekintve meg is érte. Legfőképp a húzódzkodás volt az amitől tartottam, s egyben az is amiatt leginkább belevágtam. Ez hajtott, hogy csináljam becsületesen, hiszen amikor elkezdtem nem hogy egy húzódzkodást, még egy szabályos felet se tudtam végezni lendítés nélkül, nem hogy felső fogásban.. Most meg.. annak ellenére, hogy stagnál 5-6 ismétlés megy.

Továbbiakban megpróbálok méginkább a szabályosságra törekedni, s nem az ismétlésszámokat hajszolni. Nem hajt a tatár.

Jövőre remélem már fog menni az egykezes fekvőtámasz, az egylábas guggolás, s legalább 1-2 teljes kézenállásos fekvőtámasz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr784775644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása