Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

Október vége

2012.10.19. 16:38 Giozo

Jövőhét végétől ismételten eltudom kezdeni a rendszeres edzéseket,s a blog vezetést. Lemegy addigra ez a húzós három hét, s teljes erőbedobással kezdhetek bele.

Viszont elkezdem közbe a Dragon Flag és a Front Lever gyakorlását, amit már nyárra szeretnék elsajátítani:)

Szólj hozzá!

57.hét/125

2012.10.09. 17:33 Giozo

2012.10.09.

      3.1. Függőleges húzás(bemelegítés):10 +egykezes:5
      3.2. Vízszintes húzás:15
      3.4. Fél húzódzkodás:5
      3.5. Teljes húzódzkodás:5-
3

      2.4. Fél guggolás(bemelegítés):5
      2.7,5. 1lábas guggolás székre:10-6

      Ny.1. Rávezető birkózó híd:10

      6.3. Kézenállás:15s
      6.4. Fél fekvőtámasz kézenállásban:8-4

      U.0. Saskarom:10
      U.1. Fekvőtámasz falnál:10 +egykezes:5

      U.2. Fekvőtámasz asztalon:3    
      U.3. Fekvőtámasz térdelve:3     

 
      M.2. Függeszkedés rúdról:-

4 komment

Betegség

2012.10.02. 10:33 Giozo

Sajnos nm sikerült elkerülnöm a betegséget, így az elmúlt napokban az ágyat nyomtam. Tegnap azért nekiláttam a 100teljesfekvőtámasz 2. napjának,ami nehezen de lement. Amint jobban leszek edzés.

Szólj hozzá!

Kimaradt naplózás:53.hét/122

2012.10.02. 10:27 Giozo

Kimaradt nap, mert vázlatban maradt :/

2012.09.23.

      3.1. Függőleges húzás(bemelegítés):10
      3.2. Vízszintes húzás:18-13
      3.4. Fél húzódzkodás:5
      3.5. Teljes húzódzkodás:4-2

      2.4. Fél guggolás(bemelegítés):5
      2.7,5. 1lábas guggolás székre:6-4

      U.0. Saskarom:15
      U.1. Fekvőtámasz falnál:8 +egykezes 1-4

      U.2. Fekvőtámasz asztalon:2-2

     6.3. Kézenállás:15s
     6.4. Fél fekvőtámasz kézenállásban:4

     M.2. Függeszkedés rúdról:30s-32s-20s

Insanity Core Cardio & Balance

Pénteken haverommal kipróbáltuk edzés közben, hogy kinek mennyire megy az egylábas guggolás. Nagoyn meglepődtem amikor jobb lábbal sikerült teljesen lemennem és fel. Két napig elvoltam képedve:D. Bal lábbal még nem tudok feljönni sajnos. Viszont nem tökéletes a gyakorlat, mert a másik lábamat nem tudom nyújtva tartani, csak kissé hajlított tartással tudom elvégezni a gyakorlatot, az ínszalagjaim túl merevek hozzá.

A mai Insanity nem volt túl fárasztó, nem igazán állóképességre ment.

Viszont a futásomat lemértem, s 2400m 11:14 alatt futottam le, még nem a legjobb, de alakul. Arra törekedtem, hogy a köridőim 2 percen belüliek legyenek, így olyasmit sikerült produkálnom, hogy 1:53 1:43 1:48 1:51 1:52 1:55 kb. az első három körömre emlékszek pontosan, a többi ekörül volt. Így a 3200m 15:30-as szintidőn belül lesz ha nem esek vissza:).

Szólj hozzá!

55.hét/124

2012.09.29. 15:47 Giozo

2012.09.30.

      3.1. Függőleges húzás(bemelegítés):10 +egykezes:5
      3.2. Vízszintes húzás:20-14
      3.4. Fél húzódzkodás:5
      3.5. Teljes húzódzkodás:5-3

      2.4. Fél guggolás(bemelegítés):5
      2.7,5. 1lábas guggolás székre:8-4

      Ny.1. Rávezető birkózó híd:8

      6.3. Kézenállás:15s
      6.4. Fél fekvőtámasz kézenállásban:6-2

      U.0. Saskarom:10
      U.1. Fekvőtámasz falnál:8 +egykezes:5

      U.2. Fekvőtámasz asztalon:3-2

     M.2. Függeszkedés rúdról:35s-37s-25s

Mai napon belevágtam a 100teljesfekvőtámasz edzőprogramba. Felmérést nem csináltam meg, mert pontosan tudom, hogy melyik kategóriába kerülnék, s aszerint kezdtem el. Kíváncsian várom, hogy mennyire lesz hatékony. Az első nap probléma nélkül lement, s törekszem a tökéletes fekvőtámaszok kivitelezésére, úgy hogy a mellkasommal a padlót érintem.
Heti 3 fekvőtámaszozás van, melyet megpróbálok szétszórni az edzések mellett és a pihenő napokon. Mivel suliban elég sok testnevelés órám van+ edzés így semmiképpen sem tudok egy nap csak erre koncentrálva edzeni. Plussz mellé még be kell, hogy férjen egy fekvőtámaszos fegyencedzés:).

A vízszintes húzásnál az alkarom nagyon bedurrant. Ennek ellenére a teljes húzódzkodásban is éreztem egy kis fejlődést.

Lábam erősödése most eléggé felgyorsult, egyre jobban megy a gyakorlat.

Úgy éreztem itt az ideje elkezdeni a nyak edzését is, így hát bele is vágtam. Korábban elkezdtem már a nyújtást az elülső hídhoz a fegyencedzés 2.-ben leírtak szerint. Lassacskán teljesen kinyúlnak a lábaim annyira, hogy menjen az is, így nekiláttam a rávezető birkózó hídnak.

8 komment

2012.09.20. 20:04 Giozo

2012.09.20.

      1.1. Fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
   
   1.3. Fekvőtámasz térdelve (bemelegítés):5
      1.5. Teljes fekvőtámasz(bemelegítés):5
      1.7. Felemás fekvőtámasz labdával:10-9
  

      4.2. Térdfelhúzás fekvésben (bemelegítés):10
     
4.5. Nyújtott lábemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.10. Nyújtott lábemelés:3

      5.1. Rövid híd:15
      5.2. Egyenes híd:
15


Elég fáradt voltam a mai napon, így az Insanity elmaradt.

Fekvőtámaszból most ment volna több is, de szép lassan építem fel továbbra is az ismétlésszámot. Érzem, hogy kezdem visszanyerni az erőmet, bár azért a bemelegítés során nem vagyok benne biztos, hogy az 5. vagy a 6. lépésből egyáltalán menne e a haladó ismétlésszám.

Vasárnap edzés.

Szólj hozzá!

52.hét/120

2012.09.16. 17:04 Giozo

2012.09.16.

      3.1. Függőleges húzás(bemelegítés):15
      3.2. Vízszintes húzás:15-10
      3.4. Fél húzódzkodás:5-3
      3.5. Teljes húzódzkodás:3-2

      2.4. Fél guggolás(bemelegítés):5
      2.7,5. 1lábas guggolás székre:5

      U.0. Saskarom:15
      U.1. Fekvőtámasz falnál:8 +egykezes
:2
      U.2. Fekvőtámasz asztalon:2-2

     6.3. Kézenállás:15s
     6.4. Fél fekvőtámasz kézenállásban:2

     M.2. Függeszkedés rúdról:25s-30s

     Insanity Deluxe-Pure Cardio

A húzódzkodásnál visszaléptem a korábbi gyakorlatokra, hogy erősödjön az alkar, így a vízszintes húzáson van a hangsúly, most úgy csinálom ahog a könyvben van, s nem támasztom ki a lábam.

Az egylábas guggolásból nem csináltam többet, mert nem akartam kikészíteni a lábaim Insanity előtt:)

Az Instanity most nem fullasztott ki annyira mint eleinte, bár itt kevés volt az ugribugri, egy 20 perces pihenésmentes gyakorlatsorozatok tették ki az edzést.

Szólj hozzá!

52.hét/119

2012.09.14. 18:57 Giozo

2012.09.14.

      1.1. Fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
   
   1.3. Fekvőtámasz térdelve (bemelegítés):5
      1.5. Teljes fekvőtámasz(bemelegítés):5
      1.7. Felemás fekvőtámasz labdával:8-8
  

      4.2. Térdfelhúzás fekvésben (bemelegítés):10
     
4.6. Térdfelhúzás függeszkedésben (bemelegítés):10
      4.10. Nyújtott lábemelés:5

      5.1. Rövid híd:25


Kicsit visszaestem erőnlétileg úgy vettem észre. Remélem mihamarabb visszarázódok a régi formámba. Ma még ha belefér egy Instanity, holnap mindenképp egy Insanity, vasárnap pedig húzódzkodás.

Szólj hozzá!

Insanity

2012.09.13. 19:50 Giozo

Mai napon ismételten egy Insanity gyakorlat volt soron. Kellően kifárasztott, s csak pár pihenést iktattam be plusszba. Holnapi nap fekvőtámaszos nap, Vasárnap húzódzkodás. Esetleg plusszba még lehet hogy lesz instanity.

Viszont a húzódzkodás eléggé stagnál, így visszalépek majd pár gyakorlatra, hogy erősödjenek a lemaradt terüeltek, főképp a vízszintes húzásra, és a fél húzódzkodásra.

És E héten 1 éve Fegyenc, éljen:). Amikor elkezdtem azon filóztam majd egy év múlva hol is fogok tartani, s miként fogok visszatekinteni az egészre. Nos hát örülök, hogy belevágtam, s a sikereket tekintve meg is érte. Legfőképp a húzódzkodás volt az amitől tartottam, s egyben az is amiatt leginkább belevágtam. Ez hajtott, hogy csináljam becsületesen, hiszen amikor elkezdtem nem hogy egy húzódzkodást, még egy szabályos felet se tudtam végezni lendítés nélkül, nem hogy felső fogásban.. Most meg.. annak ellenére, hogy stagnál 5-6 ismétlés megy.

Továbbiakban megpróbálok méginkább a szabályosságra törekedni, s nem az ismétlésszámokat hajszolni. Nem hajt a tatár.

Jövőre remélem már fog menni az egykezes fekvőtámasz, az egylábas guggolás, s legalább 1-2 teljes kézenállásos fekvőtámasz.

Szólj hozzá!

betegség

2012.09.11. 20:12 Giozo

Nah én is elkaptam ezt a jó kis influenzát a múlt héten, így az edzések is elmaradtak, mostanra már kezdek jobban lenni.

Pár napja ismét nekiláttam a Shaun T Insanity-nek, hogy formába rázódjak állóképességileg. Heti háromszor tervezem majd csinálni, holnapi nap is egy ilyen lesz, csütörtökön meg ismét edzés

Szólj hozzá!