Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

Fegyencedzés

2011.09.18. 10:33 Giozo

Rólam és a fegyencedzés melletti elköteleződésem

 

Nos én egy 21 éves egyetemista srác vagyok nappali tagozaton. Hogy miért is döntöttem eme edzés mellett? Ez úgy történt, hogy egy haverom mesélt a saját testsúllyal való edzésről, s annak hatékonyságáról. Javaslatára beszereztem a Fegyencedzés című könyvet, s nekiláttam elolvasni. Nagyon tetszett az írás,de kicsit szkeptikus voltam vele kapcsolatban,emiatt is kezdtem el keresgélni a neten. Blogról blogra járkáltam, s azt láttam, hogy valóban működő edzésrendszerrel van dolgom, így hát elhatároztam, hogy hagyom a konditermet és belevágok ebbe.
Közben megjegyezném, hogy kb. fél éve járok konditerembe,de mondhatni eredménytelenül, hiszen csinálja az ember 1-2 hónapig remek edzéstervvel,majd 1 hét nyaralás után visszaereszt oda ahonnan kezdte az egészet, s kezdheti elölről... Ráadásul elég sokat is kell edzenem, hogy látszódjon valami 198 cm s 87 kiló párosítással.
1 hete vágtam bele az edzésbe. Bízom benne, hogy eredményes lesz számomra is ez az edzés. Edzésnaplómat követhetitek itt a blogon, s szívesen fogadom a tanácsaitokat vele kapcsolatban.
 

A CC mellett elkezdek futni is majd a pihenőnapokon.

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr243235483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bettah 2011.11.05. 17:56:12

bocs, h így idepofátlankodom az első bejegyzésedhez, csak kíváncsiságból: milyen edzéstervet használtál konditeremben? :]
(sry, ha már írtad, csak random kattintottam ide, nem nagyon néztem át a blogot)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.05. 18:21:53

Hát heti 3napos edzéstervem volt.
Hétfő:mell-hát
Szerda:Váll-bicepsz-tricepsz
Péntek:Láb
Ha részletesebben is érdekel mely gépek meg minden akkor leírom, csak hosszú:)

bettah 2011.11.05. 18:43:27

@Giozo: á, annyira nem fontos, pláne, hogy a gépeket csak messziről csodálom, de még egyhez sem volt szerencsém (ez nem tudom, hogy a gépnek jobb-e vagy nekem :D)
viszont én pl a (szintén) 3 napos edzéstervemmel tök jól elvagyok - ezért furcsállom ezt a cc vs. súlyzós edzés kérdést, mert mindenhonnan az jön, hogy a kondival ez vagy az volt a baj oO

Gysmo 2011.11.05. 22:35:32

@bettah: Én hetenge öt alkalommal edzettem. Szerintem annyi kell is.

bettah 2011.11.06. 00:50:29

@Gysmo: nekem van heti 3 nap + 2 nap "kiegészítő" edzés, ezek főleg javításra mennek és/vagy kardió.
azért kíváncsi vagyok a heti 5 hogy épült fel, nekem első blikkre nagyon soknak tűnik...
(btw 'kvázi' kezdő vagyok, minden tippet szívesen veszek :))

Gysmo 2011.11.06. 09:32:13

Hétfő: mell, bicepsz. Kedd: Hát, tricepsz. Szerda pihenés. Csütörtök: Váll, láb. Péntek: Mell, bicepsz, Szombat pihenés, Vasárnap: Hát, tricepsz és így megy körbe. Hasazni majdnem minden nap hasaztam, azt pedig úgy, hogy 1órán keresztül megállás nélkül, olyan 2-3ezret meglehet csinálni. Hasra edzettem úgy is, hogy fél órát kocogtam, utána rögtön megcsináltam ezer felülést, megállás nélkül. Persze elosztva hasprésre és lábemelésre. Persze a CC a hasprést elítéli, de akkor még nem olvastam a könyvet :) A táplálkozás is sokat számít, érdemes arra is odafigyelni. Egyébként egy nőnek más edzésterv kell mint egy férfinak, tehát ez nem hiszem, hogy jó lesz neked :)

bettah 2011.11.06. 10:13:38

én abban a hitben vagyok, h 'train like a man, especially if you're a woman' :D sl5x5ben sincsenek különbségek, maximum annyi, h nem olyan elképesztő tempóban növelem a súlyokat.
egy óra hasazástól meg kihullana a hajam, edzés végén plankelni szoktam és keziccsókolom :)

Gysmo 2011.11.06. 10:52:18

@bettah: Egy nőnek nem kell izmokat építeni, inkább formálni kell a testét. Tehát más edzésterv kell. Persze, ha tömeget akarsz növelni, akkor jó ez is :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.06. 11:55:11

Egyetértek Gysmo barátommal:)

bettah 2011.11.06. 12:21:13

én nem mondtam, hogy "kell", ellenben meg nézőpont kérdése. gyanítom a crossfites csajok sem a rubint réka-féle 'namégnyolcat' tornától teljesítenek úgy, ahogy...

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.06. 13:09:31

A crossfites csajok esznek HÚST. Trolololollollollollooo, problem? :P