Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

2.hét/6

2011.09.21. 11:21 Giozo

2011.09.21.

     3.1. függőleges húzás (bemelegítés): 5-5
     3.1. függőleges húzás :25-25-20

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés): 5-5
     4.1. térdfelhúzás:30-30-25


A függőleges húzásnál az ablak-erkély válaszfalát lecseréltem inkább a bordásfalra, hogy meglegyen a vállszélességű fogás.Gyakorlat közben csak a vállaimban érzek kis égést amiatt, hogy végig feszes vállal kell csinálni a folyamatot. Bicepsz és a hát mozog végül is a végrehajtáskor,de nem fárad el .. még..

A térdfelhúzás végrehajtásakor combból nagyon érzem, hogy dolgozok, hasból nem igazán érzem. Azonban a sorozat végén kifáradok kicsikét, elég fárasztó a végrehajtás. Magas emelés volt 25-25-ről 30-30-25re, hogy bevettem a 3. ismétlést. Legközelebb korábban beveszem a 3. ismétlést, hogy ne legyen nagyon fárasztó az ugrás a nehezebb gyakorlatoknál.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr403242961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gysmo 2011.09.21. 18:52:16

bemelegítést eddig nem csináltam, lehet nekem is kéne?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.21. 19:04:05

hát én úgy vettem ki a könyvből, hogy míg az első lépéseknél vagy addig pár darab ismétlést nemárt csinálni, hogy az izom feltöltődjön vérrel,s készen álljon a gyakorlatra.

Gysmo 2011.09.21. 19:18:19

Hát most még annyit csináltam, hogy 2x10 falnál fekvőtámasz :D ha erre melegítek már kétszer ennyit csinálok :D

garrotter · http://www.garrotter.hu 2011.09.24. 19:31:37

@Gysmo a bemelegítés fontos, különösen, ha reggel edzel, vagy télen amikor az izmok egyébként is összehúzódnak a hideg miatt.

Gysmo 2011.09.24. 20:03:15

@garrotter: Igen, tudom :) Én melegítésnek karkörzést és hasonlókat csinálok. Csak arra értettem, hogy 2x10 fekvőtámaszhoz mennyi fekvőtámaszt csináljak meg bemelegítésnek? :) Később persze, megcsinálok párat, de ez még nem volt sok.

undisputed97 2012.02.18. 07:54:01

Látom a fal necked se jött be 3.1-nél:) én azt az ajtókilincsre és egy törölközöre cseréltem. További sok sikert a bloghoz és az Edzésekhez:)