Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

3.hét/8

2011.09.26. 13:55 Giozo

2011.09.26.

     3.1. függőleges húzás (bemelegítés): 5-5
     3.1. függőleges húzás :30-30-30

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés): 5-5
     4.1. térdfelhúzás:33-33-33

 


Mivel utoljára szerdán csináltam ezeket az edzéseket úgy érzem, hogy eleget pihentek ezek az izomcsoportok. No meg tegnap csak a fekvőtámaszt csináltam meg, így nem hagyok pihenő napot.
A gyakorlatok közötti 2 perces szünetekben nyújtásokat végzek, főképpen lábra koncentrálva,de azért a többit is átnyújtom.
Függőleges húzásnál főképp bicepszet érzem dolgozni, meg egy kicsikét a vállat, de nem volt megerőltető. Várom már a következő lépést belőle, ami jövőhéten lesz. Kiváncsi vagyok mennyire nehezen fog menni majd a Vízszintes húzás, sokak szerint nagy ugrás van a kettő között. Ügyelnem kell, hogy ne lankadjon a koncentrációm, mert néha nem lapockából dolgozom, hanem csak puszta karból húzom vissza, mely nem tökéletes végrehajtás.

A térdfelhúzás továbbra is csak a combfeszítő izmomat terheli meg. Has alsó részén már kezdem kicsikét érezni a hatását a sokáig tartó lábtartásból eredően. Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy első ismétlésszámnál 33-t csináltam-e vagy csak 30-t, de úgy rémlik, hogy 33-t:)
 

Nem a mai edzéshez tartozik, de azért leírom, hogy az ujjaim erősödését leteszteltem, s már tudtam rajtuk végezni egy térdelésből végrehajtott fekvőtámaszt. Ez azért jó hír számomra, mert CC edzés elkezdésekor megpróbáltam,s még csak megtartani se tudtam magam benne, rögtön összerogytam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr803257688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.