Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

3.hét/10

2011.09.30. 10:33 Giozo

2011.09.30.

     3.1. függőleges húzás (bemelegítés): 5-5
     3.1. függőleges húzás :35-35-35

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés): 5-5
     4.1. térdfelhúzás:36-36-36



A függőleges húzás még mindig nem okozott nehézséget, de azért odafigyelést igényel, hogy végig hátból is húzzam, ne csak karból történjen a munkavégzés. Úgy érzem, hogy már a múltkor is simán meglehetett volna a haladó szint erőlködés nélkül, de azért aprólékosan építem fel, hogy az izületek, az inak is megerősödjenek. No meg jó alap építés, hiszen sose volt az erősségem a húzódzkodás. Kipróbáltam a vízszintes húzódzkodást is, mert sokan úgy írták, hogy sokkal nagyobb ugrás van ennél, mint a többi gyakorlatnál.
Tényleg nehezebb, de ha hátból húzza az ember, akkor könnyebb a végrehajtása, mintha puszta karból tenné. Bár tény, hogy csak 2-t húztam bele, de remélem azért nem fogok elakadni benne nagyon,s rendesen tudok majd vele haladni.

A térdfelhúzásnak is lassan a végére érek. A felsőcombom eléggé ég a gyakorlat végzésekor, úgy 13-14 körül kezd, főleg ott ahol a comb illeszkedik a csipőhöz. Lehet azért fárasztóbb mint múltkor, mert másik székről végeztem, s a lábam nagyobb tartományban mozgott. Hasból továbbra sem érzem, pedig végig megfeszítve tartom, bár a hasam mindig is erős volt. Későbbiekben biztosan fogom már érezni. Összesítve comb az amit nagyon megterhel számomra ez a gyakorlat. Következő edzéskor ebből is haladó szint. Várom már az újfajta gyakorlatokat a változatosságért. Meg jó érzés az, hogy már nem az első lépésen vagyok, hanem már haladtam valamit az edzéssel.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr803267164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Batyu 2011.09.30. 17:58:56

Találtam egy ferde fát , ezen nehezítem a függőleges húzásaimat. Már egy hete 3*40-et csinálok és így fokozatosan bedőlve egész jól megdolgoztat most már. :D Most közeledek én is a 3. hét végéhez , akkora tervezem én is a szintlépéseket.

Hajrá ;)