Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

3.hét/11

2011.10.02. 11:23 Giozo

2011.10.02.

     1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés): 5-5
     1.1. fekvőtámasz falnál :50-50-50 (30-40-50)

     2.1. guggolás gyertyában (bemelegítés): 5-5
     2.1. guggolás gyertyában :43-43-43

 

Fekvőtámasznál most már főképp vállból érzem a terhelést, tricepszből annyira nem. Nem mondom, hogy könnyen megcsináltam a haladó szintet, eléggé megterhelte a vállamat, s a tricepszemet. Örülök az új lépésnek ami jön legközelebb, meg nem is, mert érzem, hogy még ezzel is erősödnék, de bízom benne, hogy a másik is hatékony lesz:) Első ismétlésnél már 15 után fájtak az ujjaim, de kiszenvedtem 30ig. Másodiknál már ment volna tovább is (bemelegedtek az ujjaim kellően úgy tűnik), de hagytam benne kellő erőt a 3. ismétlésre. Az utolsó ismétlésbe került amibe került de végignyomtam ujjakon az egészet. így most volt egy perc legalább mire ujjra rendesen mozogtak fájdalommentesen, de megérte:). Ezek után nem tudom az ujjaim hogyan fognak erősödni, mert a következő lépést már nem igazán lehet ujjakon végezni, azt nagy ugrás lesz neki a 3. lépés. Ez ügyben ha van jó tanácsotok azt meghallgatnám, ha nincs akkor megpróbálok valamit kitalálni. Na jöhet a guggolás.
Guggolásnál már kicsikét hátsócombra is terhel, de nem igazán. A 3szor 50 meglenne már most is,de nem akarok akkorát emelni. Szép lassan meglesz az, azaz a következő alkalommal:) . Deréktájon továbbra is jól elfáraszt. Jól lehet érezni, hogy a gyakorlat kinyújtja az alsó csigolyákat, pont azokat melyek fájni szoktak hátfájáskor.
Azt figyeltem meg mióta elkezdtem a fegyencedzést, meg mások is alátámasztották, hogy sokkal szebb lett a tartásom. Alapjáraton van/volt? egy kis gerincferdülésem oldalirányban. Emiatt nem volt szép tartásom, de mióta csinálom szerintem kezd kiegyenesedni. Lehet, hogy csak úgy érzem közbe nem javult, de a tartásom mindenképpen szebb lett.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr543271595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.