Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

6.hét/18-19

2011.10.19. 10:21 Giozo

10.17/18
Hétfő       3.1 függőleges húzás (bemelegítés):15
              3.1,5 döntött húzás:10-10-10

             4.1 térdfelhúzás (bemelegítés):10
             4.2 térdemelés fekvésben:25-20-18

A vízszintes húzódzkodásból visszaestem kicsit a betegség miatt. Első ismétlésként csak 9 sikerült. Nehéz ez még nekem úgy érzem, így bevezettem egy köztes lépcsőfokot a 3.1,5-t. Mell alatt magasságban a lábamat a rúd mögött 80 cm-el elhelyezett állapotban végzem a gyakorlatot mellkast a rúdig húzva. Ez után fogok ismét a vízszintesre menni. Cél: 3*30
Marok edzéssel kapcsolatban hallgatok Wadere, s csak rúd nélküli edzésnapon csinálom azt.

10.19/19
Szerda:

Még nem jutottam el, hogy megcsináljam, de most vagy gépközelben,így vázolom a mai tervet:


     1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés): 15
     1.2. fekvőtámasz előredőlve:25-25-20

     2.1. guggolás gyertyában (bemelegítés): 15
     2.2. bicska guggolás: 25-25-20

    
M.1. horizontal hang: 30s-30s-30s-30s

A marok első szintje így teljesítve is lesz. A fekvőtámasztól kicsikét félek, hogy nem fog menni, mert elvagyok gyengülve, de max akkor csípőmagasságban végzem majd.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr703313917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upperclass 2011.10.19. 10:52:40

Ezt a döntött húzást nem értem teljesen, le tudnád írni részletesebben? Lehet, hogy nekem is ezt kéne, mert a vízszintes húzással nagyon nem haladok.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.19. 10:59:11

Hmm, én úgy értelmeztem, hogy pont rúd után jó a marokedzés, de ha hazamentem ezt még átnézem, lehet félreolvastam :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.19. 12:48:13

@upperclass: A rudat mell alatti magasságban teszem fel a falra. A sarkamat a rúd túloldalán értelemszerűen a rúd függőleges tengelyétől kb 70-80 cm-re teszem le a földre,s nem is fog onnan elmozdulni. EZáltal, hogy ott helyeztem le a felsőtest eltolódik a rúd alól, így a karok már nem függőlegesen lesznek, hanem kb 50-60 fokos szöget fognak bezárni a talajjal. A gyakorlat végrehajtás hasonló a vízszintes húzódzkodáshoz, de könnyebb így. Remélem érthető voltam:)

@Azogh: Megpróbáltam megkeresni azt a részt,de nem találom:( AMúgy sztem logikus is, hogy ne erőltessük a markot, ha már lógtunk rajta sokat, mert ugyanazt ismételnénk vele.

upperclass 2011.10.20. 10:56:55

Igen, így világos, köszönöm. Ki fogom próbálni.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.21. 00:39:04

It’s a good idea to perform your hand training after an upper body workout, when the
forearms are already warm.

és

It’s a good idea to work your grip after fingertip pushups. (Never work your grip before
hanging exercises like pullups or hanging leg raises).

Tehát felsőtest edzés után ajánlja (mell, hát pl.), de sosem rudas gyakorlatok előtt.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.21. 18:51:09

Jaah, így már belátom, hogy igazad van:) Akkor csak rosszul vettem ki a gyors átolvasáskor. Aza "before" miatt:)