Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

7.hét/24

2011.10.29. 13:51 Giozo

   2011.10.29.

              3.1 függőleges húzás (bemelegítés):15
              3.1,5 döntött húzás:22-20-20

             4.1 térdfelhúzás (bemelegítés):10
             4.2 térdemelés fekvésben:35-35-35

             U.0 saskarom: 10-10
             U.1 fekvőtámasz falnál ujjakon:15-15-15

             V.5 kétlábas sarokemelés lépcsőn(hajlított térddel): 25-25-25

A döntött húzással lassan haladok az alkar gyengeségéből fakadóan, így véleményem szerint a hát és bicepsz nem fejlődik annyira, mint a többi izomcsoport.
Még pár alkalom és meglesz a 3szor 30. Utána megnézem, hogy megy-e vízszintesen vagy sem. Ha nem akkor mell-csípő közötti magasságban csinálom tovább, de bízok benne, hogy menni fog. Nem szeretnék nagyon lemaradni ezzel a gyakorlattal.

Térdemelés fekvésben kellően megerőltető volt, főleg az utolsó sorozattal szenvedtem meg. Most már, hogy 3 gyakorlattal is a 3. lépésnél járok, így vissza fogok venni az ismétlésszám növelésének mértékével.

Az ujjak edzését is elkezdtem, így már, hogy a fekvőtámasszal a 3. lépésnél vagyok. Ez a 3szor 15 könnyedén meglett. 

A vádligyakorlatot már korábban elkezdtem, csak nem jegyeztem fel, kb 2 hete. Az első 4 lépést kihagyom, mert nem látom értelmét, hogy földön,vagy lépcsőn. Erőlétileg nincs sok különbség. A vádligyakorlatot még eleinte minden edzésen csinálom, míg be nem jön a híd és a kézenállás. Akkor már jobban szét fogom osztani, mert úgy tervezem, hogy ezekkel az első lépésnél még a többi gyakorlat mellé veszem majd be, mert hogy egy edzésnapot elhasználjak rájuk ahhoz túl egyszerűek. De még meglátom, hogy miként is alakulnak a dolgok. Ez csak terv:)
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr583337987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.