Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

9.hét/25

2011.10.31. 11:54 Giozo

 2011.10.31. 


     1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
    
1.2. fekvőtámasz előredőlve (bemelegítés):15
     1.3. fekvőtámasz térdelve:10-10-10

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés):10
     4.2. térdemelés fekvésben
(bemelegítés):10
     4.3. hajlított lábemelés fekvésben:10-10-10

     V.0. Vádli hajlítás:20-20
     V.5. kétlábas sarokemelés lépcsőn(hajlított térddel):30-30-30-30

     M.2. bar hang: 30s-30s-30s-30s

Fekvőtámasz során mellből már érezhető volt a gyakorlat, mely az eddigi feladatokra nem igazán volt igaz. Tricepszre még fárasztott, de vállra semennyire.

Lábemelés során a hasizom enyhe égése mellett meglepően vettem észre, hogy a derekamnál is szintúgy éreztem egy kis égést. Korábban nem éreztem sose lábemelésnél(még régen mikor így edzettem hasra), hogy a derekam is dolgozna.

A vádligyakorlatok kezdetekor amikor a V.0-s lábfej emelgetést csináltam nagyon sokat ropogott a bokám,s még körzésnél is nyújtásakor. Ezek a ropogások egyre kisebb mértékűek. No meg érzem, hogy erősödik, s könnyebben mozog körkörös mozgástartományban, s nem pedig ropog, mint valami légbuborékos csomagoló zacskó:).

Függeszkedésnél az ujjak eléggé elfáradnak. Wade azt írta, hogy sose lógjunk addig, míg az ujjak megadják magukat. Az utolsó 30 secnél már majdnem elértem azt a stádiumot, hogy feladják, de még pár másodpercet kibírtak volna. Szerintem bírni fogják az 5seces növelést.

Ja és a következő edzést előrehozom holnapra, mert így jön ki kényelmesen a hetem. Azért nem tolok rajta egy napot, mert pont most jönnek az új gyakorlatok( kivéve húzódzkodás) kezdő szintjei, amelyek egyszerűek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr513342161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.