Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

8.hét/27

2011.11.03. 15:56 Giozo

2011.11.03.

     1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
     1.2. fekvőtámasz előredőlve (bemelegítés):10
     1.3. fekvőtámasz térdelve:14-12-12

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés):10
     4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés):10
     4.3. hajlított lábemelés fekvésben:14-12-12

     V.0. Vádli hajlítás:20-20
     V.5. kétlábas sarokemelés lépcsőn(hajlított térddel):40-40-40-40

     M.2. bar hang: 35s-35s-35s-35s

Fekvőtámasznál magasabb emelést terveztem, no de szabályosan csak ennyi ment. Könnyűnek tűnik a gyakorlat, de lassított mozgással azért mégis csak kemény. Múltkor könnyebb volt a gyakorlat, lehet fáradtság miatt volt ez most. No de ennek ellenére már élvezhető a fekvő, hogy végre földön csinálhatom, s nem szégyenszemre a falnál:).

A lábemeléssel próbálom követni a fekvőtámaszt, no ha ment volna több is, de azért az utolsó ismétlés végén azért már égett kissé a poci:)
Múltkor írtam, hogy a derekamban is éreztem a terhelést, de most meg egyáltalán nem éreztem semmit sem ott.

A vádli edzést már csak a húzódzkodás mellett fogom csinálni. Egyre keményebb, így több pihire van szüksége a lábamnak.

A függeszkedés kemény volt. Lassacskán haladok, azért vele. Első alkalomkor el se tudtam képzelni, hogy ennyi ideig tartsam magam. Az utolsó 35sec végső másodpercei kegyetlen volt. Amúgy hiába marok edzés.. arra nem érzem a fáradtságot,csak az ujjaimban s az alkaromban.

Lassan túl a két hónapon, jövőhét pénteken :).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr953350799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 02:08:07

Igazából nem marokedzés, hanem alkar, teljesen jó, hogy ott érzed a fáradást. :)
Vádlit nem csodálom, én a sima 2lábas földön történő sarokemeléstől is napokig tartó izomlázat kapok, de nagyon várom már, hogy lépcsőn kínozhassam magam :)
A hassal meg szerintem ne kövesd a fekvőt, csinálj annyit amennyi függetlenül a másik gyakorlattól menne, idővel ígyis-úgyis szétcsúsznak majd a gyakorlatok egymáshoz képest, ezzel semmi baj nincs. Majd 10. szinten utolérik egymást ;)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 02:11:33

Ja és látom közeledsz a két hónaphoz, sok kitartást a továbbiakban is. Egy tipp, csinálj magadról képet. Én már tökre sajnálom, hogy csak 4 hónapnál jutott eszembe, jó lenne visszanézni a fejlődést a korai szakaszban is. Viszont most már minden 3-4 hónapban csinálok majd, motiváló tud lenni ha így visszanézheted, hogy van értelme amit csinálsz.

lulu77 2011.11.04. 11:51:52

Tényleg jó ötlet, sajna én se csináltam anno, pedig érdekelne hogy mennyit fejlődtem...

vip_per 2011.11.04. 11:58:42

Hali !

A vádli edzést milyen edzésterv alapján végzed ?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.04. 16:10:21

@Azogh: Mondjuk lehetséges:D Lépcsőn nem sokkal nehezebb mint földön, azért is hagytam ki. Hassal kapcsolatban igazad van, majd utolérik egymást a 10. lépésnél:)A képekkel kapcsolatban, csináltam a 2. héten és 10. hó közepe táján is, de majd idővel felrakom:)
@vip_per: a fegyencedzés 2 leirtak alapján csinálom, bár az 5. lépéstől. Meg alkalmanként 5-sével növelgettem eddig.Bemelegítésként a lábfej emelést végzem.