Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

8.hét/28

2011.11.06. 12:07 Giozo

  2011.11.06.

      3.1. függőleges húzás (bemelegítés):5-10
      3.2. vízszintes húzás:10-10-8+(guggolás után még +5t ráhúztam)

      2.2. bicska guggolás (bemelegítés):5-10
      2.3. guggolás támasszal:15-15-15

      U.0. saskarom(bemelegítés):20-20
      U.1. fekvőtámasz falnál ujjakon:5-5-5 (III.)

      V.0.Vádli hajlítás (bemelegítés):20-20
      V.5. kétlábas sarokemelés lépcsőn(hajlított térddel
):45-45-45-45

Húzódzkodásnál visszatértem a vízszintes gyakorlathoz, mert Wade azt írja, hogy ha fentebbi rúdon már megy a 30 ismétlésszám, ami ment volna, akkor visszalehet térni a vízszintesre és belepróbálkozni. Az alkarom jelentősen erősödött, bár még így is az fáradt el leginkább. Múltkor amikor kezdtem egy-kettő húzást tudtam csinálni felsőfogással, ezért is próbálkoztam az alsófogással. Majd utána olvasva láttam, hogy felsőben kell, ezért is iktattam be egy másik lépést a kettő közé. Most szinte teljesen feltudtam húzni magam felsőfogásban, ilyen pár centiken múlott csak. Utolsó ismétlésnél csak 8t ismerek el a 10-ből. A gyakorlat folyamán kicsit a lábammal feljebb tolom magam, mert a képen sem teljesen függőleges a karja a rúdra, így tudom kellően felhúzni magam. No meg sajnos nem tudom még úgy csinálni, hogy lassított mozgással, az majd kialakul közbe, hogy lassabban is menjen, véleményem szerint.

A guggolás elég könnyen ment. Fárasztó, de nem megterhelő. Ment volna több is, de ennél gyorsabban nem szeretnék haladni vele.

A vádligyakorlat már keményedik, de lassan elérem a haladó szintet, a 4szer 60t.

Így edzés után a húzódzkodás eredményeképpen a hátam eléggé elfáradt. Más izomcsoport nem annyira.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr273357991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.