Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

11.hét/35

2011.11.21. 11:56 Giozo

2011.11.21.

     1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
     1.2. fekvőtámasz előredőlve (bemelegítés):10
     1.3. fekvőtámasz térdelve:24-22-21

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés):10
     4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés):10
     4.3. hajlított lábemelés fekvésben:25-26-26

     M.2. bar hang: 50s-50s-40s-40s

 

Fekvőtámasznál sikerült annyit nyomnom, amennyit szerettem volna. 2-3 alkalom és haladó szint. Elég kemény ez a lépés is lassú mozgással. Ennek ellenére várom a következő gyakorlatot.

Lábemeléssel is hamarosan végzek. Hasam kellően ég a végénél. Eleinte szerettem a hasizom gyakorlatot, most már annyira nem:).

Függeszkedésnél nem sikerül a 4szer 50 másodperces tervezet. Az ujjaim nem bírták tartani addig. Alkarom csak kicsit égett. Következőleg már jobban fog menni szerintem.

Lassacskán mindenből 4.lépés jön. Egyedül a húzódzkodás az amivel nagyon lassan haladok. Szerintem ez a 2. lépés belőle nagyon nehéz, s véleményem szerint utána már kicsit jobban fogok haladni vele amikor jön a bicska. Azért lassacskán csak meglesz az is. Hogyha netán elakadnék nagyon akkor kicsit majd emelek a rúd magasságán, de nem szeretnék. Már így is lassacskán másfél hónapja gyötrődök ennek a letudásával.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr263400706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vip_per 2011.11.21. 12:10:12

A vizszintes húzás valóban nehéz, én a sarok helyett a vádlim közepére tettem a forgáspontot. Valamit alá kell tenni, hogy azon támaszkodjon fel a vádli. Így teljesen szabályosan meg tudom csinálni a 10-es sorozatokat, nincs kínlódás, feszengés, rángatódzás. A forgáspontot egyre hátrább téve lehet nehezíteni. Egyetértek, hogy a következő lépés könnyebb lehet.