Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

12.hét/41

2011.12.04. 16:17 Giozo

2011.12.04.

      Burpee(bemelegítés):6

      1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
      1.2. fekvőtámasz előredőlve (bemelegítés):10
      1.3. fekvőtámasz térdelve:30-29-27

      4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.3. hajlított lábemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.4. béka lábemelés fekvésben:13-12-12

      M.2. bar hang:60s-55s-50s-30s

      5.1. Rövid híd:15-15-10

      6.1. Fejenállás fal mellett: 30s-30s

      Burpee(levezetés):8

A fekvőtámasz most egész jól ment. Meglehetett volna a haladó ismétlés, de inkább nem nyomtam le, hadd erősödjek még ezzel a gyakorlattal legközelebb is.

A lábemelés elég könnyű ekkora ismétlésszámmal, bár az ínszalagom túl merev hozzá, s eléggé feszült amikor kinyújtottam. Szerintem még a 90 fok se volt meg. Ezentúl minden gyakorlat közötti pihenőben nyújtani fogom ezt a részt, hogy az 5. lépésnél ne legyenek ilyen gondjaim.

Függeszkedés jól ment, kivéve az utolsó, mert amiatt nem tudtam tovább fenn maradni, hogy égett a bőr a tenyeremen. Kicsit lehorzsolódott a bőr róla.

Nem igazán fáradtam el a gyakorlatok során, így bátorkodtam a hidat és a fejenállást is megcsinálni. A fejenállásnál mondjuk éreztem, hogy fáradt a karom, így nehézkes volt. Legközelebb a többi elé veszem, ha így tervezem megcsinálni. Heti 2 alkalommal szeretném ezt csinálni, míg az első lépésnél vagyok.A hidat 5ssével a fejenállást 15 másodperccel szeretném emelni. Utána változtatok majd.

Fitocracyn javasolták, hogy 3-5 perc pihenők is lehetnek fárasztó gyakorlatok között. Ezt megfogadva éreztem is, hogy jobban ment(fekvőtámasznál). Valamiért maximum 2 percre emlékeztem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr673436606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeasT 2011.12.04. 19:55:35

Minden erőedzésnél annyi a pihenőidő, amíg úgy nem érzed h "teljesen visszanyerted az erődet".
Egyébként a könyv azt írja h teljesen a céljaidtól függ, de mivel ezt a legtöbben erőedzésként (nem állóképességi vagy aerob edzésként) végzik, ezért max 5 percet tanácsol, csak közben mozogj, hogy ne hűljenek ki az izmok.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.12.05. 10:38:56

Rendben, köszi a tanácsot:) Eddig akkor nagyon rosszul csináltam, mert szigorúan tartottam magam a 2 perchez.