Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

13.hét/43

2011.12.08. 16:30 Giozo

2011.12.08.

      1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
      1.2. fekvőtámasz előredőlve (bemelegítés):10
      1.3. fekvőtámasz térdelve:30-30-30

      4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.3. hajlított lábemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.4. béka lábemelés fekvésben:17-15-15

Ma rövid edzés lesz, mert sok dolgom van ma még. A marokedzés is kimarad, mert a tenyeremen van egy seb, ami érzékeny.

Fekvőtámasz haladó ismétlése teljesítve, az utolsók kemények voltak, de meglett. első ismétlésnél nem igazán fáradtam el, inkább utána. Várom már az új fekvőtámaszt. Végre nem térdelésből kell.

A hasizomhoz folyamatosan nyújtom a lábam(minden ismétlés után), hogy kinyúljon kellően az ínszalagom. Halad, már feszes térddel megtudom érinteni a padlót :). Lassan eljön az az idő, hogy már kinyújtott lábbal is fog menni a lábemelés.
Lábemeléshez online metronómot használok, így figyelve a 4 másodperces leengedést. Belehet állítani hányat kattanjon percenként, hasznos alkalmazás. A gyakorlat nem volt igazán megerőltető, de derekamnál enyhe égést éreztem a vége fele. Gondolom oda is dolgozik a gyakorlat. Ez a gyakorlat csak kicsivel nehezebb, mint a korábbi fajta lábemelés. Nem nagy ugrás szerintem az előzőhöz képest.
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr943448415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti_23 2012.01.20. 19:54:18

Szia,

Milyen gyakorlattal nyújtod a lábad? Nekem is az a gondom, hogy nem tudom rendesen kinyújtani.

Köszi,
Peti

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.01.20. 22:16:52

Hali

Főképp egy gyakorlatot végzek a láb nyújtására, koncentrálva egy inszalagra. Edzés előtt a lábamat azért bemelegítem többféle gyakorlattal a sérülés elkerülése miatt. Majd az edzés során minden sorozat között végzem a nyújtottlábbal törzsdöntést, aképpen, hogy 5 gyengédebb hajlítás, majd 5 erősebb hajlítást.Ez edzésenként kb 10szer 10 nyújtás. Jelenleg ez úgy néz ki nálam, hogy 5ször ujjheggyel érintem meg a talajt, majd 5ször féltenyérrel.
Kb 3 hétbe telt mire elértem ezt a szintet. Azelőtt úgy 10 centire volt az ujjam vége a talajtól... Elég merevek voltak az inszalagjaim. Most kezdtem el a terpesz nyújtásra is ráállni.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.01.20. 22:19:44

Ja és a gyakorlatot nem lendületből csinálom, ami szerintem fontos. Még van pár nyújtásmódszer erre az inszalagra, melyet Capoeirás ismerősömtől hallottam. Ha gondolod leírhatom, de én nem cisnálom őket még egyelőre. Ahogy próbálgattam, az akkora van amikor már hajlékony vagy, s szeretnéd növelni méginkább a hajlékonyságod.

Peti_23 2012.01.22. 13:57:12

Akkor hasonló gyakorlatokat csinálunk, egyelőre maradok akkor ezeknél majd talán később, köszi:)