Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

17.hét/52

2012.01.03. 09:15 Giozo

2012.01.02.

      Burpee(bemelegítés):15

      3.1. függőleges húzás (bemelegítés):15
      3.2. vízszintes húzás:28-26-23

      3.3. bicska húzódzkodás (rávezetés):8-6

      2.3. guggolás támasszal (bemelegítés):10
      2.4. fél guggolás:50-50

      U.0. saskarom(bemelegítés):10-10
      U.1. fekvőtámasz falnál ujjakon(bemelegítés):5
      U.2. fekvőtámasz asztalon:5-5-5 (IV.)

      V.0.Vádli hajlítás (bemelegítés):20-20
      V.6. kétlábas sarokemelés lépcsőn (Egyenes lábbal):50-50-50-50

Az unalmas húzódzkodások után úgy döntöttem, hogy ha már pár edzés és vége, akkor elkezdem az újat is rávezetésként, amit a guggolás után csináltam meg. Az új gyakorlat sokkal élvezetesebb, mint a mostani. Azt furcsállom is, hogy nagyon könnyen ment. Nem tudom miért, vagy túl sok terhet leveszek a lábammal, vagy a kivitelezés a rossz? Nem tudom, de próbáltam minél kevésbé nyomni a lábamat lefelé, s hátból húzni. Vagy csak ennyire könnyű váltás a vízszintes húzás után. Eredményeképpen a tegnapnak a hátamban is végre érzem, hogy elfáradt.


A vízszintes húzást viszont ha végeztem ismét elkezdem az elejétől egy másik napon, amikor teljesen szabályosan csinálom. Lábamat nem támasztom ki, az időre is ügyelek, és teljesen felhúzom magam a rúdig, míg mellkas meg nem érinti. Valószínűleg a híd napjára teszem majd.


A guggolás haladó ismétlése teljesítve, örülök neki. Már nagyon untam az ekkora ismétlésszámot. Szintúgy a vádli is.
A teljes edzés 1 óra 15 perces volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr893515683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.