Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

19.hét/56-57

2012.01.19. 14:59 Giozo

2012.01.19.

      burpee:10

      1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
   
   1.3. fekvőtámasz térdelve(bemelegítés):10
      1.4. fél fekvőtámasz:23-22

      4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.3. hajlított lábemelés fekvésben (bemelegítés):10
      4.4. nyújtott lábemelés fekvésben:8-7


A héten végeztem az utolsó vizsgámmal is sikeresen. Emiatt sem tudtam rögzíteni az e heti edzéseket, melyet most megteszek, s fitocracyn is amint végzek a hátralévő gyakorlatokkal.


Fekvőtámasznál a mellem felső része eléggé fárad. A bemelegítés után már az első pár fekvőt is érzem, hogy kicsit nehéz, de azért már most is menne a haladó. Következő alkalomra tervezem. Úgy érzem, hogy hamar meglesz itt a haladó, annak ellenére, hogy 1 hónapja kezdtem körülbelül.

A lábemelést 3 s 2 ismétlésszámmal fogom növelni, így kijön a 7-8 edzésalkalom rá, ami 1-másfél hónapra nyúlik ki.

 2012.01.16.

      Burpee(bemelegítés):15

      3.1. függőleges húzás(bemelegítés):10
      3.3. bicska húzódzkodás:12-12-10

      2.3. guggolás támasszal(bemelegítés):10
      2.4. fél guggolás(bemelegítés):10
      2.5. teljes guggolás:10-10

      U.0. saskarom(bemelegítés):20-20
      U.1. fekvőtámasz falnál ujjakon(bemelegítés):5
      U.2. fekvőtámasz asztalon:5-5-5 (V.)

      V.0.vádli hajlítás (bemelegítés):20-10
      V.6. kétlábas sarokemelés lépcsőn(bemelegítés):20
      V.7. egylábas sarokemelés lépcsőn:20-20-15-10

A bicska húzódzkodásnál nagyon bedurrant az alkarom. Ez is keményen dolgozik rá. Viszont bicepszből továbbra sem érzem, de hátból már igen, aminek örülök. Lehet kicsit lassabban emelem majd az ismétlésszámot, mert nem érzem, hogy a következő lépés könnyedén menne majd.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr653590233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.