Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

28.hét/79

2012.03.25. 15:37 Giozo

 2012.03.25.

      3.1. függőleges húzás(bemelegítés):10
      3.3. bicska húzódzkodás:20-20-18-5

      2.5. teljes guggolás
(bemelegítés):10
      2.6. guggolás zárt lábbal:11-13

      U.0. saskarom(bemelegítés):20
      U.1. fekvőtámasz falnál ujjakon(bemelegítés):5

      U.3. térdelő fekvőtámasz ujjon:5-5-5-5(II)

      V.0.vádli hajlítás (bemelegítés):20
      V.7. egylábas sarokemelés lépcsőn:38-35-33-33

A húzódzkodás haladója ha minden jól alakul jövőhéten teljesítem is. Úgy vélem,hogy a következő gyakorlat kezdő ismétlésszáma ha nem is(8db), de egy 5 ismétlést végre tudok majd hajtani, s onnan felépíteni a haladóig, de majd meglátjuk.
A gyakorlat közben az alkarom már kevésbé ég, míg korábban, de ez várható is volt.

A guggolás elég egyszerű, de nem sietem el a gyakorlatot. A következő lépés elég ijesztőnek tűnik, igazából a térdemet féltem, hogy nem fogja bírni.

A vádli gyakorlatot Insanity után csináltam meg, hogy az Insanity ugrálásokra legyen erőm. Hulla lábbakkal tuti nem menne.

A mai Insanity-Max Interval Plyo elég fárasztó volt fegyenc után, de azért annyira nem fáradtam el, mint a múltkorinál. Holnapi nap nem hiszem, hogy lesz időm edzeni, mert este 8kor érek haza. Ha netán mégis korábban, akkor természetesen Insanity.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr954338607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.03.26. 07:10:34

Nekem a térdem bírja, az előző gyakorlatok simán megerősítik hozzá. De csak félig tudom megcsinálni az egyensúly miatt.. olvastam amerikai CC fórumokon, hogy többek szerint egyébként nehezebb gyakorlat, mint a 10-es szint.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.26. 14:53:19

HÁt én a 10.hez még elég hajlékony se vagyok, hogy kitartva letudjak menni.