Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

33.hét/90

2012.04.28. 15:08 Giozo

2012.04.28.

      1.1. Fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10
   
   1.3. Fél fekvőtámasz (bemelegítés):10
      1.6. Fekvőtámasz szűk kéztartással:-kimarad-
      1.7. Felemás fekvőtámasz labdával:6-5
      1.5. Teljes fekvőtámasz:18-10

      4.2. Térdfelhúzás fekvésben (bemelegítés):10
     
4.6. Térdfelhúzás függeszkedésben (bemelegítés):5
      4.7. Hajlított lábemelés függeszkedésben:12-12

Jobb oldalamon a váll-mell közti rész még mindig nagyon fáj, ha szűk fekvőtámaszt, vagy teljes húzódzkodást csinálnék, így míg el nem múlik addig csinálom a 7. lépést. Nagyon tetszik a gyakorlat, s meglepődtem, mert pont azt hittem, hogy a labdán lévő kéz fog kevésbé dolgozni, de nem. Igaz én stabil tárgyat használok, mert nincs itthon semmilyen labdám ami kellően fel lenne fújva.
A 6. lépésre majd visszatérek, bár nem látom sok értelmét annak a gyakorlatnak, csak a gond van vele. Már nem is tudom ki blogján olvastam, hogy a 10 lépésben fölöslegesen van benne. Ez ügyben szívesen várom a véleményeket, javaslatokat.

Lábemelés legközelebb teljesítve lesz. Utána még megcsináltam a videót, hát kegyetlen így utána:)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr704478092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jayworkout 2012.04.29. 14:23:16

mindenképpen térj vissza majd a szűk fekvőtámaszra, mert alapvető gyakorlat az egykezeshez. van akinek a felemás könnyebb, ezért szokták a sorrendet felcserélni, de semmiképpen ne hagyd ki!
ja és a felemásnál szerezz majd be egy kosárlabdát (teszkóban 1-2ezer ft szokott lenni), mert sokkal nehezebb labdán, mint stabilan, majd meglátod :D a 9.lépéshez meg már elengedhetetlen lesz.
hajrá!

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.04.29. 18:44:09

Okok köszi szépen a tanácsod, akkor visszatérek rá, amint nem fog fájni a vállamnál. Szerintem valamelyik gyakorlatnál meghúzhattam, de már 2 hete fáj. A héten beszerzek egy labdát is hozzá akkor majd.