Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

Insanity Deluxe-8

2012.03.21. 16:31 Giozo

Mai délutánra a Max Interval Circuit jutott. Hát mit sem kell mondanom,60 perces szenvedés volt. Kellően leizzadtam és kikészültem tőle(ui: Most olvastam vissza Jay, hogy miként jellemezted ezt az edzést, már értelek:D ).

Mai nap ezzel bezáródva elég fárasztó volt. Délelőtti testnevelés abból állt, hogy bemelegítésnek 20 hossz (800m) kocogás, majd 60 fekvő 80 felülés, 80 törzsemelés. Majdan jött a 3200m felkészülés, 2szer 1200m futás formájában. E téren jelentősen fejlődtem állóképességileg,s ezt az Insanity javára írom. Még tavalyi felmérésnél a közép hátsó mezőnyben futkostam, most az élmezőnyben, mint 3.-4. befutó voltam. Igaz ez csak 2szer 3 kör volt, de akkor is éreztem, hogy sokkal könnyebb. Tudtam, hogy lesz valamennyi fejlődésem a tavaly októberi állapothoz, de nem gondoltam, hogy ekkora eredményt hozott a fegyenc+Insanity. Első adag futás után komolyan az volt az első gondolatom, hisz ennél még az Insanity bemelegítés is fárasztóbb:).

Ezután haverokkal váll+kar erősítést csináltunk, ami felsőtesten is elfárasztott. Levezetésnek futottunk még 2 kört(800m). Így bezárólag teljesen elfáradtam(össz. 4 km). Majd 2 óra alatt hazajutottam, nekiláttam ennek az edzésnek, s pechemre egy igen kimerítő edzés jött:D. Lehet, hogy amiatt volt ennyire fárasztó, hogy fáradtan láttam neki, de én véleményem szerint maga  gyakorlatok is fárasztóbbak  voltak, mint anno.
Pihenés után majd még csinálok félhúzódzkodásokat rászoktatás gyanánt, ha egyet is beletudok egyáltalán majd húzni.

Holnapi nap nem tudom hogy lesz, mert 1ig óra, aztán meló, majd rögtön vissza esti órára, s így 11-re érek haza. Így szerintem nem fog beleférni az Insanity sajnos, de legalább pihenek egy kicsit.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr554330942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása