Friss topikok

  • vagaszfull: fasza :) (2013.06.16. 09:51) Fegyencedzés I-II
  • Đorina: Szia! Az asylumot netről töltötted le? (2013.04.07. 12:59) Insanity Asylum Workout
  • gregorystone000: Tudnál adni egykét jó irományt? könvyre sajnáloma pénzt itt meg nincs elég info :S mozogj.com/fegy... (2013.02.04. 01:47) 134.edzés
  • Giozo: Naa remek:) (2012.10.17. 17:54) 57.hét/125
  • Giozo: Háát lehet, akkor viszont lehet dobom ezt az edzést, mert mellette viszont nem tudom csinálni a fe... (2012.10.06. 08:55) 55.hét/124
  • Csabi.: aha..a derékfájás lényege ezeknél az, hogy ahol a gerinc kapcsolódik a medencéhez, vagyis ami a fe... (2012.08.23. 21:29) 50.hét- off után off?

4.hét/14

2011.10.07. 16:19 Giozo

2011.10.07.

    3.1. függőleges húzás (bemelegítés): 5-10
     3.2. vízszintes húzás :9-9

     4.1. térdfelhúzás (bemelegítés): 5-10
     4.2. térdemelés fekvésben:12-12

Az edzésnapot előrébb hoztam, mert a hétvégén és a következő hetem elég húzós lesz ZH és beadandók miatt. Így pont a könnyebb napokra fog esni az edzés.

A vízszintes húzással sok gondom lesz azt már érzem. Ez a lépés sokkal nehezebb az előzőekhez képest. Nem merem a mai 3200 m-es futás felmérésre és a tegnapi enyhe edzésre fogni, hogy amiatt ment nehezen. A gyakorlatot nem is tudtam tökéletesen végrehajtani egyszersem, mert az alkarom egyszerűen nem hajlik tovább, ezáltal a mellkasom nem tud hozzáérni a rúdhoz. Úgy 5-10 cm-el van alatta, nem mértem le pontosan mennyi.
Ez ügyben kérném a tanácsaitokat, hogy miként is tudnám tökélyére csiszolni a technikám.


Térdemelés fekvésben gyakorlattal eleinte gondjaim voltak, mert nem tudtam elképzelni, hogy miként is kéne végrehajtani,de hamar ráéreztem a helyes mozgásra és légzésre. Így nem volt nehéz végrehajtani a két sorozatot. Hasból továbbra sem érzem, inkább combból mint korábban.

Zárásként tetszenek az új gyakorlatok, már érzem, hogy a gyakorlatok megerőltetőbbek. A húzódzkodással sok gondom lesz, mint már említettem. Ez ügyben várom azok tanácsát, akik már ezzel megszenvedtek, hogy miként is csináljam.

UI: Ez az új blogrendszer nagyon nem jön be. 3szor írtam meg, mert hiába mentettem le Élesként.. eltünt.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ccedzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr1003285652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.07. 21:52:06

Sokan úgy csinálják, hogy magasabbra teszik a rudat, és a függőleges és vízszintes húzás közötti átmeneti gyakorlatot csinálják, amíg nem megy a vízszintes húzás.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.08. 08:39:31

kipróbáltam vállmagasságban, de úgy sem hajlott annyira a karom, hogy hozzáérintsem a mellkasomhoz. Egyszerűen az alkaromat nem tudom jobban ráhajlítani a felkaromra, hogy hozzáérjen. Megpróbálom hozzászoktatni a testem, hogy azokon a napokon amikor a másik széria van, akkor húzok erre is bedöntve talpon(bár így se hajlik annyira) hátha megerősödik és kinyúlik az ínszalag a karomban hozzá.

SmD 2011.10.08. 14:41:13

@Giozo:
"...Egyszerűen az alkaromat nem tudom jobban ráhajlítani a felkaromra, hogy hozzáérjen..."

Ne csinálj ebből problémát, nekem sem ért hozzá ha kijött a szemem akkor se, ez úgy látszik adottság kérdése -biomehanika. Persze lehet, hogy idővel javult volna a helyzet de én 2x18 ismétlés után váltottam bicskára és csak 3 ismétléssel csináltam kevesebbet mint a vízszintesnél úgyhogy nem kell sokat méláznod ezen.
Viszont a vízszintes húzás egész jó gyakorlat a bicepsz edzésére néha most is húzok párat belőle fordított fogással.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.08. 15:51:58

Rendben köszi, így most már megnyugodtam. Azt hittem, hogy valamit nagyon elrontottam:D Akkor folytatom tovább így:)

Jobrog 2011.10.09. 09:58:30

Vízszintes húzásnál nálam is ugyan ez van, fizikailag képtelenség nálam mellkasig húzni még súly nélkül is:)

beníto 2011.10.21. 19:06:30

Én jó párszor meg néztem a könyvben szereplő képet ennél a gyakorlatnál. Úgy néz ki mintha a srácnak a sark előrébb csúszna. Én is ki próbáltam laminált padlón, hogy csússzon a sarkam,ez alkalommal hozzá ért a rúdhoz a mellkasom. Viszont a gyakorlat tényleg nagyon jó ezt is meg akarom tanulni egy kézzel csinálni a bicepsznek rendesen oda tesz.

Jobrog 2011.10.21. 23:16:45

Én eddig rosszul csináltam szerintem,karból húztam inkább magam,és úgy gyorsan kifáradtam,de most lapockámat megfeszítve hátból kezdem húzni,így sokkal jobban is megy és ott éreztem izomlázat ahol elvileg kell.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.22. 16:12:35

Nekem az alkarom gyenge hozzá egyelőre
süti beállítások módosítása